Abonnementen
backoffice & ondersteuning

HVEZ faciliteert in een (digitale) ondersteuning van de volgende activiteiten: administratie en secretariaat, operationeel management, en marketing en communicatie. Zo zorgen we voor een structurele en duurzame invulling van de bedrijfsvoering en kun jij je focus richten op dat wat nodig is voor toekomstig ondernemerschap. 

Deze dienstverlening is af te nemen in abonnementsvorm: Basis, Premium of VIP. Bekijk hieronder de verschillende abonnementsmogelijkheden of neem contact met ons op voor een aanbod op maat. 

Basis

Operationeel

Premium

Tactisch en operationeel

VIP

Strategisch, tactisch en operationeel

Secretariële activiteiten

Basis

  • Ondersteunen secretariaat in uitvoering en onderhouden van een CRM-bestand
  • Ter woord staan en beantwoorden van vragen door klanten (mail & telefoon)

Premium

  • Verbinden van secretariaat met klantgericht werken en het opzetten en onderhouden van een CRM-bestand.
  • Ter woord staan en beantwoorden van vragen door klanten (mail & telefoon)
  • Beheren van de agenda

VIP

  • Opzetten en/of herinrichten van een
    secretariaat. Verbinden van klantgericht werken met het opzetten en onderhouden
    van een CRM-bestand tot een volledig
    relatiebeheersysteem.
  • Het ter woord staan en beantwoorden van vragen door klanten (mail & telefoon)
  • Beheren van de agenda en ondersteunen van management
  • Beheren van info-account en opzetten en uitvoeren van een eigen telefoondienst

Operationele activiteiten

Basis

  • Opzetten van een activiteitenkalender
  • Organiseren van max. 5 fysieke, hybride of digitale bijeenkomsten per maand

Premium

  • Opzetten van een activiteitenkalender
  • Organiseren van max. 10 fysieke, hybride of digitale bijeenkomsten per maand
  • Gebruiken en volgen van bestaande draaiboeken

VIP

  • Opzetten van een activiteitenkalender
  • Organiseren van max. 25 fysieke, hybride of digitale bijeenkomsten per maand
  • Het opzetten en inrichten van benodigde draaiboeken
  • Opzetten en inrichten van een operationeel handboek
  • Budgetteren van evenementen

Marketing en communicatie

Basis

  • Redigeren van teksten
  • Schrijven van uitnodigingen, direct mailings en nieuwsbrieven
  • Redigeren en plaatsen van social media berichten

Premium

  • Redigeren van teksten
  • Schrijven van uitnodigingen, direct mailings en nieuwsbrieven
  • Redigeren en plaatsen van social media berichten
  • Opstellen van een marketing- en communicatieplan

VIP

  • Redigeren van teksten
  • Schrijven van uitnodigingen, direct mailings en nieuwsbrieven
  • Maken en plaatsen van social media berichten
  • Vormgeven van design en branding
  • Opstellen van een marketing- en communicatieplan inclusief strategie en contentkalender

Bovengenoemde bedragen zijn een indicatie en hangen af van o.a. de grootte en de wensen van je organisatie. Op deze dienstverlening zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.

Hoe kunnen we jou ondersteunen?

We kijken graag met je mee hoe we jou en je organisatie het beste kunnen ondersteunen. Met één van bovengenoemde abonnementen of een aanbod op maat. Neem contact met ons op voor een oriënterend gesprek. Aan de hand van dit gesprek kunnen we je een vrijblijvende offerte sturen.